reklama

Na prilepšenie

....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

NA PRILEPŠENIE

trochu deprimujúce vyjadrenia

 

celý svet sa zmenšuje

a za oknami

nekonečná tlaková níž

 

prostoduché zvery

hľadajú tú svoju

presnú skrýš

 

mám hmlu pred

očami

 

wszystko

jest prawie w dupie

 

na šťastie

je ešte pár vecí

čo ma držia nad vodou

 

možno mám len

zlú karmu

 

tak kliknite

nech si prilepším

 

vôbec sa v tom už nevyznám

 

ak už nie je nič

čo ťa drží pri živote

 

je stále vykúpenie

v tom že niekomu z tých

miliárd je ešte horšie

 

ono to je trochu

škodoradostné ale

prečo si neprilepšiť

 

chyby v systéme

no niečo na tom bude

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

evolúcia si nevyberá

Slavomír Milý

Slavomír Milý

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som, teda myslim, že som...asi naozaj budem 8-)))...ľúbim pekné veci Zoznam autorových rubrík:  poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu